Ulmefoorum.eu Ulmefoorum.eu
See on foorum kõigile ulmehuvilistele Eestis!
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Star Trek: Online
Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Ulmefoorum.eu -> Ten Forward
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Jan 14, 2007 8:13 pm    Teema: Star Trek: Online Vasta viitega

Peaks veidi rääkima ka uuest ST mängust, mis klassifitseerub MMORPG'na (massively multiplayer online role playing game) ja hakkab suures osas olema online'is, meenutades veidi EVE - Online'i. Mängu tootjaks on Perpetual Entertainment ning ilmavalgust peaks see nägema 2008... 2009. Olen kuulnud ka arvamusi, et võibolla püütakse see välja lasta ajal, mil peaks ka valmima ST XI film. Beeta peaks käiku minema juba selle aasta keskel v teisel poolel.



Mängija saab ühineda Tähelaevastikuga ning uurida ja avastada nii meie kui ka teiste galaktikate suurimaid imesid. Mängija ühineb tuhandete teiste mängijatega, läbides Tähelaevastiku Akadeemia ning arendades enda tegelast tähelaeva pardal. Rännak läbi ilmaruumi viib tegelased nii kaugete eelpostideni kui ka juba tuntud kohtadesse, kus luuakse kontakte uute tsivilisatsioonidega. Samal ajal tuleb aga kaitsta Föderatsiooni väärtusi ajal, mil kriisid üha süvenevad. Tõustes mööda auastme redelit testitakse mängija võimeid olles sõdalane, diplomaat, avastaja/uurija ja mis kõige tähtsam: võimekas juht. Läbi edukate ja õigete otsuste on võimalik üks päev saada kapteniks, kel on juhtida enda tähelaev ning kaardistada oma rada viimase piirini.

Mängu tegevus peaks toimuma umbes 30 aastat pärast ST: Nemesist ja tegijatele on jäetud ses suhtes vabad käed, kuidas arendada edasi ST tehnoloogiat. Nii et peaks ka midagi uut ja huvitavat tulema. Cool
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."


Viimati muutis seda Artzz (Püh Jan 14, 2007 8:20 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
TrekRanger
The One


Liitunud: 26 Nov 2004
Postitusi: 2135
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Jan 14, 2007 8:15 pm    Teema: Vasta viitega

Kõlab World of Warcrafti moodi, mis mulle väga meeldib, nii et ka see mäng võib väga köitvaks osutuda. Cool
_________________
Administraator

"The Universe is so vast and we are so small, that the only thing we can ever truly control, is whether we are good or evil"
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Jan 14, 2007 8:18 pm    Teema: Vasta viitega

Annan ka veebiaadressi, kel lähem huvi on:

http://www.startrek.perpetual.com/
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Jan 15, 2007 8:09 pm    Teema: Vasta viitega

Natuke veel mängust.

Nagu ST saagas, nii on ka mängus toimiv majandus. Samuti on võimalus astuda teise mängijaga (PvP - person vs. person) võitlusesse; kuid enamasti siiski holodekil, kuid on võimalus seda teha ka planeetel missioonil olles.

Niisiis on missioonid nii kosmoses kui ka planeetide pinnal. Tegelastega mängitakse siis peamiselt kolmandas isiksuses. Transpotimisvõimalused sisaldavad nii transportereid, süstikuid kui ka suuri tähelaevu.

Peamine tegevusala on Beeta Kvadrant, mis hõlmab ka osa Föderatsioonist, Klingonite ja Romulaanide territooriume. Galaktika teised osad avanevad läbi mängu laienduste.

Algses mängus kuuluvad kõik mängijad Föderatsiooni - teised faktsioonid avatakse jällegi laiendustes (väga mugav - ikka rohkem raha selle eest Smile ). Esialgselt on plaanitud järmised rassid: Vulcanid, Bolianid, Inimesed, Andorianid, Cardassianid, Tellarite'id, Bajoranid, Klingonid, and Ferengid, kuid see ei ole veel lõplik nimistu.
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Jan 16, 2007 6:38 pm    Teema: Vasta viitega

Millist eriala on võimalik valida?

ST:O pakub laias ulatuses võimalusi muuta seadistusi. Näiteks esmalt peab mängija valima endale osakonna, mis alal ta tegutseda sooviks: teadus (Science), tehnika (Engineering) või taktika (Tactical). Iga osakond pakub mitmeid spetsialiseerumise võimalusi. Mõned sellistest spetsialiseerumistest on võimalik kasutada ainult laeval tegutsedes, siis kui teisi saab kasutada ainult lahkumismeeskondade (away-team) missioonidel. Mängijal on võimalik igast spetsialiseerumise tüübist valida ainult üks. Näiteks: teadusohvitser valib endale spetsialiseerumisena luurespetsialist (mida saab kasutada ainult laevas olles) ja meditsiinispetsialist (mida saab kasutada olles lahkumismeeskonna liige).
Seadistamise võimalus laieneb kui mängija areneb ning tõuseb auastme redelil, loobub mõne osakonna treeningsimulatsioonist ja valib selle asemel hoopis võimaluse õppida olema parem juht. Juhtidel on mitmeid erinevaid oskusi nagu arenenud läbirääkimise oskused ning neil on ka eeldus saada vanemohvitseriks. Ühendades juhtimisomadused ja osakonnaspetsiifilised võimed on igal mängijal võimalus luua tegelane, kes vastab tema mängustiilile.

Siit siis ka küsimus kõigile, kes viitsiksid seda arutada:

Millise eriala valiksid sina, kui mängiksid ST:O?
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
AlienX
Veteran


Liitunud: 17 Aug 2005
Postitusi: 975
Asukoht: Dimension Third Earth

PostitusPostitatud: Teis Jan 16, 2007 6:45 pm    Teema: Vasta viitega

Arvatavasti teadus, kuid oleneb ka mis ma selle erialaga saaksin mängus teha.
_________________
http://www.last.fm/user/Hauatagune/

http://raidoukuzunoha.wordpress.com/
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
rincewind
Veteran


Liitunud: 12 Sept 2005
Postitusi: 559
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Jan 16, 2007 8:00 pm    Teema: Vasta viitega

Artzz kirjutas:
Millist eriala on võimalik valida?
...esmalt peab mängija valima endale osakonna, mis alal ta tegutseda sooviks: teadus (Science), tehnika (Engineering) või taktika (Tactical). Iga osakond pakub mitmeid spetsialiseerumise võimalusi.

Millise eriala valiksid sina, kui mängiksid ST:O?
Reeglina ma hoian online mängudest nagu katkust eemale, küll aga mulle meeldib jälgida kuidas teised mängivad. Very Happy
Arvatavasti valiks ka teaduse. iga tahes taktika jääks minust proovimata. Igasuguse maagiga on tegemist olnud, aga arvutimängudes "teadusetegemine" on minu poolt proovimata.
_________________
Pettumus on lootuse nukker lapsuke.-S.Vititski-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Jan 16, 2007 8:50 pm    Teema: Vasta viitega

Ma ise valiksin ka teaduse - tundub nagu minu maitse olevat: saab natukene nokitseda millegi kallal ja igasugu huvitavaid asju avastada/leida.
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Jan 19, 2007 5:52 pm    Teema: Vasta viitega

Käivitus Star Trek: Online'i ametlik kodulehekülg Cool

http://www.startrekonline.com/
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj Jan 25, 2007 5:36 pm    Teema: Vasta viitega

WarCry eksklusiivne intervjuu Star Trek: Online'i peaprodutsendiga Daron Stinnett'iga. Palju uut ja huvitavat informatsiooni selle mängu kohta.

http://sto.warcry.com/forums/read/137.37988
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm Märts 07, 2007 6:46 pm    Teema: Vasta viitega

Huvitavat lugemist:

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/1151/gameID/216

Panen siia ka otselingid uute piltide vaatamiseks, mis on ka artiklis olemas:

http://www.mmorpg.com/view_screenshot.cfm?file=|features|1151|images|1151_1.jpg&w=800&h=600
http://www.mmorpg.com/view_screenshot.cfm?file=|features|1151|images|1151_2.jpg&w=800&h=600
http://www.mmorpg.com/view_screenshot.cfm?file=|features|1151|images|1151_3.jpg&w=800&h=600
http://www.mmorpg.com/view_screenshot.cfm?file=|features|1151|images|1151_4.jpg&w=800&h=600
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Equ
Laevastikuadmiral


Liitunud: 27 Nov 2004
Postitusi: 379
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Märts 19, 2007 1:27 pm    Teema: Vasta viitega

Tre,

2 aastat vana teema Wink

http://www.ulmefoorum.pri.ee/foorum/viewtopic.php?t=126&highlight=

PS!. Aga teemasse kah. Nagu näha ootan seda mängu juba ligi 3 aastat ja ilmselt aasta või poolteist tuleb veel oodata. Eks suured monstrumid kõik sellised võtavad palju aega väljatöötamiseks. Kuna ise olin vanasti suur telneti platvormil tehtud online Star Treki mängude sõltlane siis seda enam ootan nüüd tõsist 3D maailmaga mängu. Raske see saab neil olema aga vahest ei pea pettuma. Eriti kardan kui role playing osa kannatama jääb Sad
Ahjaa tegelikult ootan ka seda kuna ta beta testimisse jõuab, et ise ühest esimestena sinna pääseda ja selle melu sees olla Wink

Equ
_________________
Live long and prosper!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Märts 19, 2007 1:48 pm    Teema: Vasta viitega

Equ kirjutas:
2 aastat vana teema Wink

PS!. Aga teemasse kah. Nagu näha ootan seda mängu juba ligi 3 aastat ja ilmselt aasta või poolteist tuleb veel oodata.


Vana teema küll, kuid seetõttu uue teema tegingi. Mõtlesin, et teema surnud, kuigi projekt ise läks edasi... Cool Ise olen ka asjal tõsiselt silma peal hoidnud ja ei jõua ära oodata, millal ka esimesed teaser'id välja tulevad, kuigi esimesed screenshot'id on paljulubavad. Rollimäng on tõesti vast kõige raskem selle juures, kuna kosmoses lendamist on arvatavasti lihtsam luua kui lahingud planeetidel. ... samas tuleb asjast üldse mammutüritus ja detaile väga palju, millele tähelepanu pöörata, et hardcore fännide hulgas pahameelt mitte tekitada. Vahepeal oli väga pikk vaikus, kuid viimastel kuudel on hakatud jälle avalikkusele infot välja lekitama. Smile
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Equ
Laevastikuadmiral


Liitunud: 27 Nov 2004
Postitusi: 379
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Märts 19, 2007 11:39 pm    Teema: Vasta viitega

Tre,

Artzz kirjutas:

Rollimäng on tõesti vast kõige raskem selle juures, kuna kosmoses lendamist on arvatavasti lihtsam luua kui lahingud planeetidel. ... samas tuleb asjast üldse mammutüritus ja detaile väga palju, millele tähelepanu pöörata, et hardcore fännide hulgas pahameelt mitte tekitada.


Vot see ongi selline kahe otsaga asi. Nimelt ma kardan, et just asi läheb ainult actioni peale, mis võib tegelt kergelt selle asja surmaks saada. Kindlasti peab olema oma osa lahingutel nii kosmoses kui planeedi pinnal.
Olen ise pea kümme aastat mänginud sotsiaalseid Star Treki mudasid ehk telneti põhiseid tekstilisi MUSE-sid/MUSH-e (Multi User Social Enviroment). Nendes enamikus on olnud selline päris mõnus karakteri ülesehitamise võimalus. Valid poole keda soovid mängida. Näiteks UFP, sealt edasi näiteks SF-i sealt edasi SF Academy. Alguses oled Cadet 4th Rank. Näiteks meil ühes MUSEs kestsid õpingud 3 reaalset kuud ja iga tase lõppes eksamiga kuni olid Cadet 1st Rank ja said lõpuks oma Ensign (lipniku) eksami ära teha. See koosnes kahest suurest osast - nimelt teoreetilised eksamid ja siis teine osa mis oli lennumission reaalse õppelaevaga ja reaalse meeskonnaga. Edasi kui eksam tehtud siis said minna oma valitud eriala peale mida muide juba Akadeemias valisid..Science, Security, Intelligence, Tactics, jne. Võisid näiteks minna Akadeemiasse ise õpetajaks kui tahtsid, lisaks olid ka õpeterminalid kus sai oma tunni materjali vaadata ja teste teha. Kui valisid militaarse karjääri siis lõpuks määrati sind kuhugile reaalsele laevale ja sa said enda ranki üles töödata ja see ei tulnud üldse kergelt. Näiteks mul kulus aasta, et saada peale Lieutenant JG ja siis veel teine aasta, et saada täis leitnantiks. Siinkohal meenub näiteks leitnandi eksam, ametisobilikuse vestlus uue laeva kapteniga kuhu mind tollal määrati. See oli päris põnev. Lisaks olid olemas kaubanduslik ja tavaline tsiviil pool mida võis valida. Tahtsid hakkasid kaupa vedama, ostsid oma laeva ja hakkasid raha teenima, või näiteks läksid diplomaadiks, luuretöötajaks. Valikuid oli meeletult. Lisaks muudele ajasisustamise võimalustele olid holoteki ja ship simulatori võimalus, kus sai ükesteisega või grupiti võidelda (treening). Samas olid kosmoses ka reaalsed konfiliktid impeeriumite vahel, pidevad rutiinsed piiripatrullimised, diplomaatilise korpuse meeste vedu eri planeetide vahel. Vot see oli alles elu Smile Mis öelda tahan ongi see, et ehk sisuliselt ole kes tahes ja tee mida tahes, arenda oma karakterit kuidas osad ja kõik seda role play reegleid järgides ja täites. Kui osata rollimängu õigesti mängida võib väga nauditavaid tulemusi saada. Kahjuks ongi see, et enamusele osutub roolimäng liiga raskeks ja aeganõudvaks, tahestakse midagi lihtsamat ja vähem pead vaevavat ja siis kipubki ainult action mängu tulema.
Ehk selle häda on see, et see lõppeb sama jamaga millega MUD-id maadlevad ehk tambi-tambi-tambi, järgmise leveli saamiseks pead veel miljon expi saama. Jube tüütuks läheb nii ja paljud lõpetavad mängu kuna ei viitsi rutiinselt mingi kolli, laeva, jne maha killida, et oma expi natukest saada.
Kuigi palju sellest millest üleval rääkisin on planeeritud jutu järgi ka ST:Online sisse, siis kerge kartus on, et asja võidakse paljuski nudida. Aga noh eks näeme. Ise tahaks just sellist MUSE laadset keskkonda aga siis juba 3D maailmaga.
Muidugi siin on veel üks oht. Teksti kujulisel maailmal oli küll suur rõhk ruumi ja olustiku tekstilisel kirjeldamisel ja sa said ise palju ette kujutada ehk oma vaimusilmas endale ise maailma kujundada, siis 3D maailmas on see sinujaoks ära tehtud, mis omakorda võib paljudes pettumust esile kutsuda kuna see ei vasta nende kujutletud lootustele. Aga siiski õnneks on ST maailma paljuski paika pandud ja reaalselt 40 aastat vana nii, et siit vast väga palju karta pole ehk vaja.
Üks kolmas suur kartus on mul veel. Nimelt lag, mida ma hetkel mõnda MMORPG-d mängides olen kohanud. Ja vot see on asi mis võib kogu mängu ilu/võlu väga kiiresti ära nullida.

Equ
_________________
Live long and prosper!


Viimati muutis seda Equ (Teis Märts 20, 2007 12:05 am). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Märts 20, 2007 12:02 am    Teema: Vasta viitega

@Equ
Kuigi mulle meeldiks rohkem juba visuaalselt ette kujundatud maailm, siis sinu juttu lugedes meeldiks mulle ka see telneti rollikas - iseasi, kas just see aastate pikkune arenemine ära ei tüütaks. Kindlasti, kui oled juba sinna maailma sisse elanud, siis suudaks ehk sellega ka leppida. Muidugi muudaks see rollika suhteliselt reaalsuse lähedaseks, kuna ega see arenemine ja auastme redelil tõusmine nii kiiresti ei käi. Arenemise võimalus võiks olla ikka lühem, näiteks nii poole aastase perioodiga või nii. Online'ist on räägitud ka, et hardcore mängijatel on suhteliselt palju võimalusi karakteri arendamiseks ja missioonide täitmiseks nii üksi kui ka meeskonniti. Samas on mõeldud ka tavakasutaja peale, kes ei veedab mängu mängides võibolla pool tundi või tunni. See tähendab, et ülesanded on seetõttu piisavalt lühikesed, et neid jõuaks selle aja jooksul täita. Kindlasti ei välista see ka pikemate missioonide olemasolu.

Kui keegi veel ei ole avastanud Atwelli kodukat, kust leiab väga häid fan art'e ST: Online'i kohta. Tšekake järele! Cool
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Equ
Laevastikuadmiral


Liitunud: 27 Nov 2004
Postitusi: 379
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Märts 20, 2007 12:09 am    Teema: Vasta viitega

Tre,

Täiesti nõus su jutuga ja mul on hea meel, et ST fännkond selle mängu vastu niipalju huvi tunneb kuna me teame kõik kui rasked ajad tegelikult ST-l on. Sellepärast ma nagu kardangi natuke, et lubatakse mõlemat aga kumb paremini realiseeritakse, eks seda näeb vast testimisel.
Kindlasti peaks olema võimalus kõikidele mängijatele kuid tavaliselt hakkab üks pool "amatöör versus hardcore mängija" kannatama. Aga mine tea võibolla San Francisco poisid oma ülesannete kõrgusel Wink

Edit: Muideks Atwelli kodukas on juba pikemat aega bookmarkides ja hoian silma peal. Väga head infi saab sealt.

Equ
_________________
Live long and prosper!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Mai 11, 2007 7:24 pm    Teema: Vasta viitega

Tundub, et asi liigub tõesti täistuuridel - otsitakse mänguloojate tiimi juurde uusi tegijaid. Samas avaldati ka väga lahe vaade San Francisco'le.


_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Equ
Laevastikuadmiral


Liitunud: 27 Nov 2004
Postitusi: 379
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Mai 14, 2007 10:25 am    Teema: Vasta viitega

Tre,

Jah avastasin päevi tagasi ka selle uudise enda jaoks. Igatahes pilt ajab sülje suust jooksma Very Happy Muideks töökuulutuse tingimused on suht koht päris karmid..vaatasin huvipärast neid. Aga eks ilma "tegijateta" seda mängu ei tuleks kah..

Equ
_________________
Live long and prosper!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Artzz
Auliige


Liitunud: 11 Jan 2007
Postitusi: 1295
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Aug 24, 2007 11:43 pm    Teema: Vasta viitega

Startrek-online.net kuulutati Perpetual Entertainment'i poolt esimeseks eelistatud kommuuniks Star Trek Online'i teemal.

http://www.startrekonline.com/news/articles/august_21_2007.php

Tegemist on siis foorumiga, kus arutatakse kõike uue mängu teemal ning sõna võtavad ka mängu arendajad. Nüüdsest on võimalik STO.net'st saada ka kõige esimesena teada uudiseid mängu kohta ning alles pärast seda avaldatakse see ka ametlikul kodulehel.

Mängu kodulehel avati ka uus link Develepores's Log, kust saab teada, kuidas seda mängu tehakse ning avaldatakse ka uusi pilte.

Foorumi lehel avaldati ka DevLog Entry 2.0, mida veel ametlikult ei ole avaldatud ning seal on ka väga lahe pilt Vulcan'i külast:

http://www.startrek-online.net/vgallery/files/1/STOVulcanVillage.jpg
_________________
Q - "All we need is a few good men... Oh, look! Here's one now."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
TrekRanger
The One


Liitunud: 26 Nov 2004
Postitusi: 2135
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Aug 28, 2007 10:45 pm    Teema: Vasta viitega

Olen ka nüüd mänguga seonduvat veidi põhjalikumalt uurinud ning tuleb tõdeda, et iga päevaga hakkan ma mängu järjest rohkem ootama.
Kõigest, mida praegu välja uurinud olen, jääb mulje, et tegu võib olla seni parima MMORPG'ga üldse. Juba ainuüksi mängu võimalused tunduvad tõsiselt muljetavaldavad.

Ainuke probleem antud mänguga seisneb selles, et nii kaua tuleb veel selle ilmumist oodata. Beta versioon peaks küll vist võrdlemisi varsti ilmuma, kuid täielikku väljannet tuleb ilmselt veel oma aasta aega oodata. Razz

Mis kõige olulisem, Star Treki fänni jaoks on mäng kahtlemata huvitavam kui teised MMORPG'gd, sest sarjad ja filmid on loonud väga põhjaliku teadmise universumist.
_________________
Administraator

"The Universe is so vast and we are so small, that the only thing we can ever truly control, is whether we are good or evil"
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Ulmefoorum.eu -> Ten Forward Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Space Pilot 3K template by Jakob Persson.
Powered by phpBB 2.0.11 © 2001 phpBB Group