Ulmefoorum.eu Ulmefoorum.eu
See on foorum kõigile ulmehuvilistele Eestis!
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Half-Life 2 seeria mängud

 
Uus teema   Vasta teemale    Ulmefoorum.eu -> Ulme Arvutimängud
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Enterprise
one of a kind


Liitunud: 26 Nov 2004
Postitusi: 3240
Asukoht: Terra Firma

PostitusPostitatud: Esm Veeb 28, 2011 12:16 am    Teema: Half-Life 2 seeria mängud Vasta viitega

Ehk siis sellised mängud nagu:
Half-Life 2
Half-Life 2: Episode 1
Half-Life 2: Episode 2

Arusaadavalt on nende kõigi kolme mängu näol tänaseks tegu juba suhteliselt vanade mängudega, aga kuna ulmemängude osas on nad siiski olulisel kohal ja samuti väga tuntud, siis ei teeks sugugi paha, kui nende kohta üks väike teema ka nüüd teha.

Originaalset Half-Life'i mängisin kunagi väga ammu, üle 10 aasta tagasi kui üks klassivend mulle plaadi laenas. Päris lõpuni ma igatahes ei jõudnud ja ausalt öeldes ei ole mulle sellest mängust ka suuremat meelde jäänud, nii et sellest ma hetkel kirjutama ei hakka põhjalikumalt.

Half-Life 2 ostsin ka juba mitu aastat tagasi, aga mingil põhjusel ei viitsinud ma seda mängima hakata ja nii ta vedelema jäigi. Pahameelt tekitas minus ka Steami süsteem, mis ei lasknud seda niisama seal kasutajat tegemata mängida. Millalgi eelmise aasta sügise hakul võtsin lõpuks siiski mängu Half-Life 2 käsile ja hakkasin pihta, sest igal pool ikka kirjutati, et need mängud on väga-väga head. Kokkuvõtlikult oleks minu kommentaar selline, et Half-Life 2 on kohutavalt ülehaibitud. Minu peamine kriitika seisneb kogu tegevuse äärmises lineaarsuses ja tegu oleks nagu tüüpilise rail-shooteriga, mis teistest omasugustest millegi poolest ei erine. Aga selle arvamuse taga on ilmselt see, et ma olin juba ammu mürgitatud sellise mängu nagu Far Cry ja hiljem selle vaimse järeltulija Crysise poolt, mis mõlemad pakkusid hoopis suuremat tegevusvabadust, meeldivamat mängukeskkonda ja ka paremat graafikat. Samas ma tunnistan, et story oli Half-Life 2 juures üsna huvitav ja tugev.

Half-Life 2: Episode 1 oli lihtsalt nagu teatav arv lisaleveleid eelnenud mängule ja lisaks sellele ka suhteliselt lühike. Alyx tolknes pidevalt kaasas, aga siin minu tunnustus mängu loojatele selle eest, et ta ei muutunud kusagil segavaks faktoriks ega olnud ka kasutu.

Half-Life 2: Episode 2 õnneks natuke muutis minu skeptilist seisukohta. Kuigi algus kaevanduskäikudes jooksmisega ei olnud stiililiselt kuigivõrd erinev varasemast kahest mängust, siis kokkuvõttes pakkus see mäng siiski rohkem põnevust, tegevusvabadust ja vähem lineaarsust kui eelmised kaks. Viimane lahing suurel avatud maa-alal hoidis küll nii-öelda tooli äärel.

Ma ei taha sugugi ülemäära negatiivselt kõlada, sest tegelikult mulle need kolm mängu lõppkokkuvõttes meeldisid - story oli põnev, graafika hea (eriti ilus oli vesi), aga ma lihtsalt ootasin palju rohkemat arvestades seda tohutut kiitmist, mida igalt poolt lugeda võib. Mis mulle veel Half-Life 2 seeria mängude juures meeldib, on see, et mängus oli piisavalt suur hulk üsna pikki lõike, kus ei olnud vaenlasi ega eeldatud mängijalt pidevaid kuulipildujavalanguid. See andis aega natuke puhata ja lihtsalt ümbruses (nii palju kui seda oli) ringi vaadata. Samas need nii-öelda reaalajas toimuvad vestlused, mille üle mängu tegijad (ja ka arvustajad) näivad ise väga uhked olema, kuna need aitavat mängijat paremini mängu tõmmata, mulle eriti ei istunud. Asi selles, et kui sattud juhuslikult kogemata vale koha peal olema või natuke valel hetkel ringi pöörama, siis võib osa olulist teksti kergelt kaduma minna, sest helitugevus muutub sõltuvalt sellest, kuhupoole sa näoga oled. See probleem ei ole küll väga valdav, kuid isiklikult mulle meeldivad cut-scene'id rohkem.


Lööge risti kui tahate, aga selline oli minu arvamus. Mis te arvate? Very Happy
_________________
Administraator

It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
SinkaVonka
Veteran


Liitunud: 27 Veeb 2005
Postitusi: 913
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Märts 01, 2011 10:49 am    Teema: Vasta viitega

Ma olen ise kunagi ammu esimest mängu mänginud. Mäletamist mööda ei teinud seda läbi, mis pole eriline ime arvestades, et olin siis ehk kümne aastane või noorem. Sellega minu isiklik hands-on Half-Life'i kogemus ka piirdub.

Sellest hoolimata on mindki see Half-Life 2e fenomen huvitanud ja olen seetõttu paarile videowalkthroughle pilgu peale heitnud. Tegemist on ilusa mänguga ja ka NPC-d, kellega mängija kokku puutub, liigutavad tegevust edukalt edasi ja haaravad mängija loo sündmustesse. Oma aja kohta tasemel mäng. Muidugi vahepeal on mängud jõudnud kõvasti areneda ja ma ei suudagi praegu otsustada, kas ma võtan Half-Life 2e triloogia (mis peaks küll tegelikult olema tetraloogia, aga Episode 3e pole vist veel miskipärast isegi tegema hakatud) ette või mitte. Kahtlema paneb mind näiteks see, et vanemates mängudes (k.a Half-Life 2) on palju nö labürintides ringi ukerdamist, mis mind vahel metsikult tüütab ja ette tulevad pikad perioodid, mille jooksul otseselt sisu kuidagi edasi ei liigu ja teatud aja pärast muutuvad vaenlased ja ümbrus küllaltki igavaks. Siis on veel probleem selles, et Gordon Freeman on nn vaikne kangelane. Muidugi ei ole tegemist millegi ebatavalisega, aga üks asi, mis mulle uute mängude juures meeldib on see, et tegelane, kelle rollis ma olen, ei ole lihtsalt tuim robot.

Kui sa aga ütled, et story on tugev ja huvitav, siis ma vist pean mängule võimaluse andma. Millal mul reaalselt mängimiseks aega on? Praegu on asi lihtsalt aja puuduses ning pealegi on mul endiselt Dragon Age Origins pooleli ja plaan on ka Dead Space'i seeria läbida (nagu lubatud ühes teises teemas). Smile Tundub, et praegu jään mina igatahes sinu viimasele küsimusele vastuse võlgu. Proovin siia teemasse naasta oma enda muljetega niipea kui võimalik.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nielander
Viitseadmiral


Liitunud: 7 Dets 2009
Postitusi: 216
Asukoht: Eestimaa

PostitusPostitatud: Teis Märts 01, 2011 1:35 pm    Teema: Vasta viitega

Esimene Half-Life oli minu jaoks üks esimesi mänge üldse, mille ma algusest lõpuni(tagantjärgi enam ei mäletagi täpselt mitu korda) läbi mängisin...ja sellest ajast peale on see seeria jäänud ka minu absoluutseks lemmik mänguks oma ¾anris...
Seega suhtumine sellesse mängu on ilmselt isiklikult väga kallutatud, kuna tegemist paadunud fänniga...

Half-Life 2 mängisin ma esimest korda läbi pea kohe, kui see välja ilmus, seega jäi õnneks sellele järgnev kiitmine ja hapimine mul kuulmata ja sai suhteliselt erapooleltult mängu nautida...
Sellest ajast peale üritan ma ikka iga mõne kuu tagant terve uuema seeria uuesti läbi mängida - mis sellest, et pea iga nurgatagune, mõistatus või koll ammu ilma juba pähe kulunud...

Üldselt ma ei jaotaks uuemat seeriat erinevateks osadeks, kuna kogu lugu läheb järjest ilma pausideta edasi ja ainukesteks mänguerinevusteks selle vältel on uuemate episoodiliste osade pisut paranenud graafika, mõned mängitavust kergendavad lisavidinad(nt. sihikul asuvad relva moona näitavad skaalad, eraldi toitega taskulamp) ja lisatud HDR(High Dynamic Range, mis kujutab endast valgustuseffekti, mis loob illusiooni mängija silmade harjumisest ümbritseva valgusega - kuigi kõigil uuematel mängudel peaks see nüüdseks vist olema)...

Mäng iseenesest on tõesti väga lineaarse ülesehitusega ning kuhugi ära eksida pole eriti võimalik, mis aga minuarust pole mitte puudus vaid pigem kogu mängule kindlat suunda andev omadus. Kuna soovitav edasikulgemine on tavaliselt küllaltki üheselt nähtav ja selge, ei teki sellist momenti kus tuleks kulutada aega mängitud teed pidi tagasikõndimiseks ja ekslemiseks, selleks, et lõpuks ometigi kuhugi pärale jõuda...
Sellega ma ei nõustuks, et Half-Life 2 omasugustest millegiga ei erine...pigem näib, et paljud sellele järgnenud mängud teevad Half-Life'lt haledalt maha(sealhulgas Crysis - mis kujutab endast Far Cry ja Half-Life ristandit)...ei tasu unustada, et esimene half life ilmus juba 1998. aastal ning kujutas endast põhimõtteliselt prototüüpi kõikidele järgnevatele FPS mängudele. Ilma Half-Life'ta näeks selline ¾anr ilmselt väga teistsugune välja. Half life 2 on aga otsene järg sellele prototüübile, seega...

Lugu mängus on minuarvates tõesti väga hea ja kaasakiskuv ning väikesed mängus sisalduvad vihjed originaalile loovad vähemasti minujaoks sellise natukene nostalgilise aura. Mängu sissesulatud dialoogid tegelaste vahel loovad tunde pidevalt mängus sees olemisest ning päris igav ei hakka hetkekski, sest muutuvad mängukeskkonnad(hõljukiga sõitmine, bagiga sõitmine, zombilinn, linnalahing, hotrodiga sõitmine, tulnuklikud tunnelid ja sipelg-lõvidega mässamine) vahelduvad küllaltki kontrasteselt ja piisavate ajavahemike järel. Samuti meeldivad mulle väga need füüsika-mõistatused, kus tuleb mingi probleemi lahendamiseks kasutada ainult kainet päris-maailmast tuntud mõtlemist, mida ausalt öeldes teistest mängudest naljalt ei leia...

Mängitavuselt reageerib peategelane käskudele väga sujuvalt ja kõikidel relvadel on erinevates olukordades oma aeg ja koht, mil särada(eriti gravitygun, mis annab mängijale võimaluse põhimõtteliselt iga piisavalt suure ja raske objektiga kolle ja sõdureid tappa)...
Ainukene asi, mis mängides närvi ajab on need abistavad tegelased, kes jaona vahepeal kaasas tolknevad ning pidevalt jalgu jäävad, kuigi vahepeal tekib tunne, et see ongi sellisena mängu mõeldud...
Samuti polnud hõljuki, bagi ja hotrodiga sõites sellist väga realistliku tunnet, kuna sõiduk kippus iga künka otsast liialt suurt hüpet võtma...

Graafika oli muidugi oma aja kohta väga kõva sõna ja mis kõige parem - see jooksis ja jookseb veatult ka natukene nõrgemate arvutite peal. Graafikast viimase pigistamiseks ei olnud üldsegi vaja mingit omaaja parimat masinat. Seega ühesõnaga oli/on Half-Life 2 vähemasti minuarvates parim graafika kvaliteedi ja nõutava arvuti vahekord...

Minujaoks on igatahes tegemist ühe kõigi aegade parima FPS'ga, mida ei tohiks mingil juhul mängimata jätta...samuti peaks mängides meeles pidama, et väga paljud tänapäevased mängud on just sellelt maha ahvitud, mitte vastupidi...

PS: Mõned kuud tagasi mängisin uuesti läbi ka vana Half-Life ja sellele järgnevad laiendused - Half-Life: Opposing Force ja Half-Life: Blue Shif...enne mängima asumist installisin neile peale ka nüüdseks vist netist vabalt allalaaditava Half-Life High Definition Pack'i, mis annab vanale mängule natukene parema väljanägemise(kollid, tegelased ja relvad ning nende poolt tekitatud helid näevad/kõlavad paremini)...

Ausalt öeldes polnud ka sellel vanal mängul(nüüdseks 13 aastat vana) mitte midagi olulist viga...ja oli täiesti huvitav ja kohati põnev kogemus, mida tihtipeale raske isegi tänapäeva mängudest leida on..

Soovitan soojalt ka vanu mänge proovida...kindlasti te ei kahetse.

Link ühele amatöör-lühifilmile Half-Life 2'st. http://www.youtube.com/watch?v=q1UPMEmCqZo
_________________
When the spit hits the fan...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Enterprise
one of a kind


Liitunud: 26 Nov 2004
Postitusi: 3240
Asukoht: Terra Firma

PostitusPostitatud: Teis Märts 01, 2011 10:16 pm    Teema: Vasta viitega

Kõigepealt vastuseks ja kinnituseks SinkaVonkale, et story on tõesti hea ja huvitav ja tegu on igati korraliku ulmelooga. Ütleks, et üksjagu on seal ka originaalsust, kuigi üldplaanis sarnaneb tegevustik ka teiste "pahad tulnukad tulid ja võtsid üle" lugudega. Oma osa kvaliteedile annab kindlasti ka korralik pealelugemine näitlejate poolt (nende seas nt Michelle Forbes).

Selles osas olen nõus, et kohati muutub tegevustik üksluiseks ja minu jaoks kerkis see probleem eriti selgelt esile just Episode 1-s, sest kuigi nagu eelkõneleja viitas, tuleks neid mänge vaadelda ühena, siis ei pakkunud see keskkonna ega vaenlaste osas midagi märkimisväärselt uut ega põnevat. Peategelase vaikimine mind ei sega, sest kuna tegu on FPSiga, siis erinevalt näiteks MMO-dest ja ka nt Mass Effectist jääb pigem mulje, et Freeman oled sina ise ja mitte ei ole tegu sinu juhitava nukuga.

Graafika osas nõustuks Nielanderiga, et see on tõesti hea ja graafikamootor hästi optimiseeritud, mina saan 1920x1080 resolutsioonil oma praeguseks juba üsna vana arvutiga (videokaart 8800GTS 320MB, protsessor Core 2 Duo 6600@2,4GHz ja 2GB RAMi) kõik sätted põhja keerata ja probleeme ei teki. Graafikauuendused on lisatud ka Half-Life 2-le tagantjärele, nii et kõik kolm mängu näevad nüüd üsna võrdsed välja. Crysise ilule need muidugi vastu ei saa, aga teisest küljest saavad ka nüüd neli aastat hiljem vähesed Crysisele vastu ja eks see nõuab ka üsna head riistvara. Stiililiselt on Half-Life 2-s igatahes allakäinud maailma suurepäraselt kujutatud ning tegevuspaigaks olev Ida-Euroopa (kuskilt lugesin, et Episode 2 looduse jaoks olevat tegijad Eestistki inspiratsiooni võtnud), eriti City 17, jätab üsna sürreaalse mulje.
_________________
Administraator

It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
SoulHunter
Viitseadmiral


Liitunud: 16 Juun 2005
Postitusi: 235
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm Märts 02, 2011 6:23 pm    Teema: Vasta viitega

Sürreaalne jah... Very Happy Kohati tekkis tunne, et tegevus toimub Lasnamäel 90-te alguses... Laughing
_________________
Minna alati sinna kus veel keegi pole käinud...
Ja loota, et ehk pääseb kuidagi ka tagasi...Very Happy
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Nielander
Viitseadmiral


Liitunud: 7 Dets 2009
Postitusi: 216
Asukoht: Eestimaa

PostitusPostitatud: Nelj Märts 03, 2011 2:41 pm    Teema: Vasta viitega

Enterprise kirjutas:
Graafika osas nõustuks Nielanderiga, et see on tõesti hea ja graafikamootor hästi optimiseeritud, mina saan 1920x1080 resolutsioonil oma praeguseks juba üsna vana arvutiga (videokaart 8800GTS 320MB, protsessor Core 2 Duo 6600@2,4GHz ja 2GB RAMi) kõik sätted põhja keerata ja probleeme ei teki. Graafikauuendused on lisatud ka Half-Life 2-le tagantjärele, nii et kõik kolm mängu näevad nüüd üsna võrdsed välja. Crysise ilule need muidugi vastu ei saa, aga teisest küljest saavad ka nüüd neli aastat hiljem vähesed Crysisele vastu ja eks see nõuab ka üsna head riistvara. Stiililiselt on Half-Life 2-s igatahes allakäinud maailma suurepäraselt kujutatud ning tegevuspaigaks olev Ida-Euroopa (kuskilt lugesin, et Episode 2 looduse jaoks olevat tegijad Eestistki inspiratsiooni võtnud), eriti City 17, jätab üsna sürreaalse mulje.


Sa kutsud sellist arvutit üsna vanaks...?
Mnjah...ise sai Half-Life 2(ilma hiljem lisatud graafikatäiendusteta) esimest korda läbi mängitud arvutiga, millel oli ühetuumaline AMD Sempron 1600 MHz (2800+) protsessor, Radeon 9550 128Mb graafika ja 512mb RAM...
Ja ei ütleks, et väga graafikat maha pidi timmima...
Vist textures tuli mediumi peale sättida(ülejäänud seaded põhjas, v.a resolutsioon) ja mäng jooksis täiesti ilma hakkimiseta...
Teist sellist mängu pole igatahes mina veel kohanud, mis suudaks sellise juustu peal sellist ilusat graafikat välja anda...

Need Zapakad, Volgad, GAZ'id ja Mozkvit¹id olid mängus väga lahedad ja vähemasti endistele idaploki rahvastele mõnusat melanhooliat tekitavad...Aga muidu paaris kohas on mängus bensiinitankurite peal ka vähemasti eesti keelt meenutavaid sõnu KRON ja SUMMA näha...
_________________
When the spit hits the fan...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Enterprise
one of a kind


Liitunud: 26 Nov 2004
Postitusi: 3240
Asukoht: Terra Firma

PostitusPostitatud: Nelj Märts 03, 2011 3:29 pm    Teema: Vasta viitega

Nielander kirjutas:
Sa kutsud sellist arvutit üsna vanaks...?


Pärit 2007. aasta suvest, nii et peaaegu neli aastat vana juba. Kuigi ma pidasin vanust silmas rohkem füüsilises kui moraalses mõttes, sest sellist mängu pole veel ette jäänud, mida see arvuti üldse välja vedada ei jaksaks; ja lisaks andis see ehk infot neile, kes veel mänginud pole, aga võib-olla tahaksid, mingi ettekujutuse selle kohta, missugune arvuti on piisav. Smile
Mainiks siin ka seda, et mulle tundub, nagu oleks arvutite areng viimastel aastatel võrreldes varasemaga aeglustunud, sest minu esimene arvuti oli juba aasta hiljem moraalselt vanaraud, mis kõlbas ainult netikastiks, aga praegune on neli aastat vastu pidanud ja mingit kavatsust uut osta hetkel pole, sest puudub lihtsalt vajadus. Aga vabandan off-topicu pärast.

"Kroni" ja "summat" mina tähele ei pannudki, pean tunnistama. Enamus kirju paistis siiski olema kirillitsas, aga jätan arvamata, missuguses slaavi keeles täpsemalt. Mis autodesse puutub, siis ma vist paaris kohas nägin ka Ida-Saksa Trabanti ja ühte vanemat ©kodat. Very Happy
_________________
Administraator

It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Nielander
Viitseadmiral


Liitunud: 7 Dets 2009
Postitusi: 216
Asukoht: Eestimaa

PostitusPostitatud: Esm Sept 24, 2012 8:22 am    Teema: Vasta viitega

Ma ei hakka uut teemat tegema, kuigi käesoleva pealkiri viitab täpsemalt Half-Life 2 seeriale.

Viimaks on ilmunud kauaoodatud originaalse Half-Life mängu remake Black Mesa. Mängu taasloomine võttis 40 liikmelisel vabatahtlike tiimil aega kaheksa aastat ning praeguseks on vabalt kättesaadaval kõik mängu levelid peale nende, kus Gordon Freeman tulnuklikus Xen maailmas seikleb(see tuleb hiljem). Vahetatud on graafikamootor(vana GoldSrc on asendatud Source'ga), füüsikamootor(Havoc), mäng on detailsem, mängitavus parandatud, eemaldatud tüütud ja mõttetud mänguosad, osasid kohti on laiendatud, jne...kuigi üldine arhitektuur ja tekstuurid on jäetud muutmata.

Muidugi päris Half-Life 2 graafikaga mängu ei saa võrrelda, aga hea on näha kuidas vabatahtlik ettevõtmine on vanale legendile uue elu sisse puhunud ning mind teeb selle mängu mängimine küll melanhoolseks...

Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Mesa_(video_game)
Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=0tTO6kCcSZQ

Tasuta allalaadimine: http://www.blackmesasource.com/download.html

PS: Mängu saab küll ametlikult lehelt tasuta allalaadida, aga kuna selline variant nõuab ka mõne alusplatvormi ja Steami installimist, siis tegelikult liigub torrentites ka standalone versioon. Kuna ma pole kindel kuidas konkreetselt selle mänguga ja litsentsidega asi on, siis linke ei hakka ma jagama...
_________________
When the spit hits the fan...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kangur1000
Kommodoor


Liitunud: 8 Aug 2005
Postitusi: 153

PostitusPostitatud: Esm Sept 24, 2012 8:30 am    Teema: Vasta viitega

Nielander kirjutas:
PS: Mängu saab küll ametlikult lehelt tasuta allalaadida, aga kuna selline variant nõuab ka mõne alusplatvormi ja Steami installimist, siis tegelikult liigub torrentites ka standalone versioon. Kuna ma pole kindel kuidas konkreetselt selle mänguga ja litsentsidega asi on, siis linke ei hakka ma jagama...


Mäng jookseb Half-life 2 mootoril, seega mäng on tasuta allalaadimiseks kõigile, kes omavad steamis juba Half-life 2. Smile Kellel pole, siis peab ostma HL2 või siis kasutama torrentit. Very Happy
_________________
"An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Ulmefoorum.eu -> Ulme Arvutimängud Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Space Pilot 3K template by Jakob Persson.
Powered by phpBB 2.0.11 © 2001 phpBB Group