Ulmefoorum.eu Ulmefoorum.eu
See on foorum kõigile ulmehuvilistele Eestis!

KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

The McClanes

Uus teema   Vasta teemale    Ulmefoorum.eu -> Vaba Arutelu
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  

Noh?
16%
 16%  [ 1 ]
0%
 0%  [ 0 ]
33%
 33%  [ 2 ]
röve...
50%
 50%  [ 3 ]
Kokku Hääli : 6

Autor Teade
Yoda
Admiral

PostitusPostitatud: Esm Apr 03, 2006 8:53 pm    Teema: The McClanes Vasta viitega

The Recycling Family of McClanes

John:

I think my family members are good at saving and we know a lot about it because my grandparents work in a gift wrap recycling factory. My brother Jack has taught me a lot about recycling. He never uses electricity. And he washes himself once a week in the sea. My sister Lucy doesn’t use bags for shopping. She never does shopping. She also keeps saying that if we never buy anything, we don’t have to recycle anything!
My mission is to stop the mailman before he enters the garden and reaches our mailbox which is next to our door. The mailman Mr. Hans arrives at 6 a.m. and by that time I have already filled the mailbox with oil. As he arrives, I set it on fire so there’s no way of putting the letters into it. When my sister Lucy learned about my technology of terrorising Mr. Hans she was shocked about the amount of oil I wasted every day. So instead of oil, we set up sixty-seven traps and hired a guard to the mailbox.
But what about my parents? They don’t live with us. They moved away after a little fight. They wanted to recycle our house, but we didn’t agree. So now they travel around the world and recycle everything on their way.
This is the McClane family. The only known recycled family in the world.
Yoda
Admiral

PostitusPostitatud: Esm Apr 03, 2006 8:55 pm    Teema: Vasta viitega

Suht röve asi. Minu poolt siis "röve..." Not talking
Olorin
Veteran

PostitusPostitatud: Esm Apr 03, 2006 9:37 pm    Teema: Vasta viitega

Minu poolt 5, aga oleks pannud ühe. Kas see on tõsieluline tekst (kahtlen), kuskilt netist tõmmatud või sinu looming? Igal juhul polnud ta naljakas ega ka rõve mitte. Confused
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Wendelh
Veteran

PostitusPostitatud: Teis Apr 04, 2006 1:28 pm    Teema: Vasta viitega

As he arrives, I set it on fire so there’s no way of putting the letters into it. Ma arvan, et see juba viitab selgele fictionile. Smile

Aga ma ei tea, mida selle kohta öelda. Väheke haiglane, äkki?
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Ulmefoorum.eu -> Vaba Arutelu Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes

Space Pilot 3K template by Jakob Persson.