 |
Ulmefoorum.eu See on foorum kõigile ulmehuvilistele Eestis!
|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
SinkaVonka Veteran

Liitunud: 27 Veeb 2005 Postitusi: 913 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj Apr 21, 2011 11:04 pm Teema: |
|
|
RAR
PDF
PSM3e skaneeritud leheküljed (väga hea kvaliteet). Ma ei ole veel kogu teksti täpsemalt uurinud, aga silma hakkasid paar rida Tali ja Jacki kohta.
Tsiteerin:: |
Talk at Bioware suggests that she (Tali) has unfinished business with our hero so she'll definitely be back.
Jack's redesigned. Art Director Derek Watts: "The idea is that she matured, maybe softened up a bit. You can only stay punk rock for so long, you know." |
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Artzz Auliige

Liitunud: 11 Jan 2007 Postitusi: 1295 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Teis Apr 26, 2011 10:31 pm Teema: |
|
|
Kuna juba ammu on teada, et tegemist on ikkagi ME3-ga, siis muutsin ka teema pealkirja vastavaks.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Kolm Apr 27, 2011 12:05 am Teema: |
|
|
SinkaVonka kirjutas: |
RAR
PDF
PSM3e skaneeritud leheküljed (väga hea kvaliteet). Ma ei ole veel kogu teksti täpsemalt uurinud, aga silma hakkasid paar rida Tali ja Jacki kohta.
Tsiteerin:: |
Talk at Bioware suggests that she (Tali) has unfinished business with our hero so she'll definitely be back.
Jack's redesigned. Art Director Derek Watts: "The idea is that she matured, maybe softened up a bit. You can only stay punk rock for so long, you know." |
|
Tänud viite eest, lugesin läbi. Pildimaterjali poolest hea artikkel, aga jah sisuliselt kahjuks midagi väga polnud. Samas võib-olla ongi parem, sest siis ei ole kõik ette teada, mis mängus saama hakkab.  _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
SinkaVonka Veteran

Liitunud: 27 Veeb 2005 Postitusi: 913 Asukoht: Tartu
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Kolm Mai 04, 2011 8:33 pm Teema: |
|
|
Jaa, kahju. Kõige optimistlikumad kuulujutud lubasid vist mängu juba 2011. esimeses pooles, kui ma õigesti mäletan. Arvestades seda, kui palju infot juba mängu kohta välja tulnud on, oleks tõesti lootnud veidi varasemat tähtaega.
Aga minu seisukohalt pole ka see kõige hullem, sest nii jääb piisavalt võimalust veel esimene mäng käsile võtta ja teine uuesti läbi mängida. Ja lõppude lõpuks tulgu parem välja korralik ja viimistletud mäng kui mingi bugine jura.  _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
SinkaVonka Veteran

Liitunud: 27 Veeb 2005 Postitusi: 913 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Reede Mai 06, 2011 1:33 am Teema: |
|
|
http://biowarefans.com/2011/05/pc-gamer-mass-effect-3-article-scans/
Skaneeritud leheküljed (mis võiksid küll tsipa suuremas resolutsioonis olla) PC Gamerist. Pildimaterjal on ikka jälle sama, aga natuke uut ja huvitavat infot on seal siiski.
Tsiteerin:: |
Everyone has their own problems and it's time for you to storm in and fix them all - or at least screw them up in some lastingly useful way. So your mission takes you to the Salarian homeworld, the Quarian homeworld, the Asari homeworld, and the humna homeworld - Earth. You'll even go to Mars, where mankind first discovered the Prothean technology that let them join the rest of the spacefaring species in the first place. |
Tsiteerin:: |
Structurally, though, it doesn't follow Mass Effect 2's collect-em-all design.
You're not just touring the galaxy picking up friends. The truth is, you don't know how to fight the Reapers. Earth is lost and the Reapers are far too strong to fight irectly. Even once you formulate a plan, your understanding of the Reapers changes and you have to restrategise.
The development of that plotline is what leads you through all the conflicts of the other races. It's still non-linear, but it's closer to Mass Effect 1's long journey than the scattershot subquests of Mass Effect 2. |
Tsiteerin:: |
Every major character you know from the series will play a role in this plot if they're still alive. Not all of them are permanent members of your team, but of those who aren't, many will join you temporarily during a certain quest. Garrus, Liara, Kaiden/Ashley and (newly confirmed) Tali are all full time members of your team if they survived the previous games. |
Mul on praegu selline tunne, et see mängu 2012 aastasse lükkamine oli viimase momendi otsus, sest promomine oleks nagu täies hoos (6-8 juuni on ju ka E3 ning seal tuleb kindlasti täispikk trailer välja nagu alati). |
|
Tagasi üles |
|
 |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Laup Mai 07, 2011 8:44 pm Teema: |
|
|
SinkaVonka kirjutas: |
Tsiteerin:: |
Garrus, Liara, Kaiden/Ashley and (newly confirmed) Tali are all full time members of your team if they survived the previous games. |
|
Yay!
Tegelikult oli tekstis ka üks üsna hämmastav spoiler, mis paljastas tõsiasja, et Cerberus töötab koos reaperitega ja see tähendab, et need kes eelmise mängu lõpus jaama terveks jätsid (nagu mina ), aitasid sellega hoopis vaenlast.  _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
SinkaVonka Veteran

Liitunud: 27 Veeb 2005 Postitusi: 913 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm Mai 09, 2011 10:05 am Teema: |
|
|
Bioware'i Chris Priestly kirjutas selle spoileri kohta nii palju, et
Tsiteerin:: |
While there is indeed an article in PC Gamer, keep in mind unless the article says "Casey Hudson said..." or similar, what they are writing is their take on the information they have seen (this applies to ALL media/magazines/websites, etc). Don't get too worked up on any one item until you hear it confirmed by BioWare someplace. |
Ilmselt oli see PC Gameri ekslik spekulatsioon, sest Bioware ütles kohe alguses, et nad ei avalda mitte kellelegi enneaegselt põhjust, miks Cerberus nüüd sinu vaenlane on. Pealegi Cerberuse ja reaperite koostöö ei ole lihtsalt loogiline. |
|
Tagasi üles |
|
 |
SinkaVonka Veteran

Liitunud: 27 Veeb 2005 Postitusi: 913 Asukoht: Tartu
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Teis Mai 10, 2011 11:08 pm Teema: |
|
|
SinkaVonka kirjutas: |
Bioware'i Chris Priestly kirjutas selle spoileri kohta nii palju, et
Tsiteerin:: |
While there is indeed an article in PC Gamer, keep in mind unless the article says "Casey Hudson said..." or similar, what they are writing is their take on the information they have seen (this applies to ALL media/magazines/websites, etc). Don't get too worked up on any one item until you hear it confirmed by BioWare someplace. |
Ilmselt oli see PC Gameri ekslik spekulatsioon, sest Bioware ütles kohe alguses, et nad ei avalda mitte kellelegi enneaegselt põhjust, miks Cerberus nüüd sinu vaenlane on. Pealegi Cerberuse ja reaperite koostöö ei ole lihtsalt loogiline. |
Järele mõeldes küll jah, aga ma tunnistan, et ei viitsinud seda teksti ka mitu korda üle lugeda.
OXM-i jutt oli jälle üllatavalt spoilerivaba ning mingit uut infot polnud praktiliselt üldse.  _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
SinkaVonka Veteran

Liitunud: 27 Veeb 2005 Postitusi: 913 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Teis Mai 10, 2011 11:14 pm Teema: |
|
|
Kokkuvõttes öeldi jah kõik Gameinformeris ära ja teised kordavad enam-vähem sama juttu. Samas mõtlesin, et miks mitte seda teemat uuendada. Noh, 7-9 juuni E3 nii et jääme ootama. Sealt tuleb kohe kindlasti kõneainet. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Teis Mai 10, 2011 11:17 pm Teema: |
|
|
SinkaVonka kirjutas: |
Kokkuvõttes öeldi jah kõik Gameinformeris ära ja teised kordavad enam-vähem sama juttu. Samas mõtlesin, et miks mitte seda teemat uuendada. Noh, 7-9 juuni E3 nii et jääme ootama. Sealt tuleb kohe kindlasti kõneainet. |
Ei, loomulikult. Igasugune uus info on suurepärane, isegi kui see kordab varem avaldatut. Nii et avalda kindlasti kui aga midagi ette juhtub. _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Artzz Auliige

Liitunud: 11 Jan 2007 Postitusi: 1295 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Nelj Okt 11, 2012 2:15 pm Teema: |
|
|
Kui paljud siis ME3-e on juba ka proovinud ja mis tundeid see tekitas. Mul endal on mäng läbi tehtud ja võin üldsusega nõustuda, et lõpp jättis kuidagi imeliku tunde ning mängu jooksul üks pidev pendeldamine Tsitadelli ja päikesesüsteemide vahel tundus tüütu olema, mistõttu saan öelda, et ME2 tundus selles osas parem olema. Üldplaanis ma jäin siiski mänguga rahule, kuid kas ma tahaksin seda teist korda läbi teha - kahtlen. Kui anda 10 palli süsteemis punkte, siis tugevad 6 palli annaksin ära küll. |
|
Tagasi üles |
|
 |
SinkaVonka Veteran

Liitunud: 27 Veeb 2005 Postitusi: 913 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Laup Okt 13, 2012 5:30 pm Teema: |
|
|
Mass Effect 3 oli minu arust triloogias kõige nõrgem...suurelt osalt lõpu tõttu. Valikud ei erinenud piisavalt ning ka tegelaste lood ei lõppenud rahuldavalt. Pikendatud lõpp (Extended Cut DLC) parandas natuke asja, aga jäi endiselt nõrgaks.
Ma olin enne ME3 tulekut äärmiselt entusiastlik, aga nüüd mind Mass Effect väga ei tõmbagi. Ei ole enam lihtsalt soovi neid mänge uuesti läbi teha. Võin ainult sellega rahule jääda, et fännid kritiseerisid Bioware'i ikka väääga korralikult. |
|
Tagasi üles |
|
 |
SoulHunter Viitseadmiral

Liitunud: 16 Juun 2005 Postitusi: 235 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Esm Okt 15, 2012 4:37 pm Teema: |
|
|
Nõustun täielikult. ME3 oli nii stoori kui ka mängitavuse kohapealt kõige viletsam. Ka mul ei ole mingit isu neid missioone uuesti läbi teha, ME2 sai ikka mitu korda läbi tehtud. ME3 vaid 1 korra ja kõik... kuidagi halb maitse jäi suhu...  _________________ Minna alati sinna kus veel keegi pole käinud...
Ja loota, et ehk pääseb kuidagi ka tagasi... |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Sa ei saa vastata siinsetele teemadele Sa ei saa muuta oma postitusi Sa ei saa kustutada oma postitusi Sa ei saa hääletada küsitlustes
|
|