 |
Ulmefoorum.eu See on foorum kõigile ulmehuvilistele Eestis!
|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 2:00 pm Teema: Vormel-1 ametlik teema |
|
|
Sellel nädalavahetusel algab jälle F1-hooaeg. Kes vaatab, kellele pöialt hoiate?
Ise olen juba mitu aastat vaadanud, 1999. aastast vist korralikult.
Enda lemmikuks on endiselt Ferrari ja Michael Schumacher, loodetavasti on see aasta neile edukam kui eelmine. Honda meeskond on teine favoriit, Jenson Buttonit ja Rubens Barrichellot pean üsna headeks ja sümpaatseteks sõitjateks.
Siia teemasse loomulikult ka kommentaarid ja arutelu etappide kohta. _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
MobY Laevastikuadmiral

Liitunud: 13 Juun 2005 Postitusi: 329
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 3:16 pm Teema: |
|
|
Varasematel aastatel ka kõva vaataja. Olin ka Ferrari ja Schumacheri fänn, aga siis viskas nende pidev võidutsemine kopa ette. Enam ei viitsinud vaadata. Aga eelmine aasta sai punaste triumf läbi, siis kuskil 50% hooajast sai nähtud. Praegusel hetkel oma lemmikut pole. Viimastel aastatel on keskpärased tiimid ettepoole rühkinud(BAR Honda, Toyota ja Red Bull).
See aasta on vähemasti uued tiimid. Mõni nendest on vana tiimi varemette otsa ehitatud. Sellel hooajal on väljas 2 Red Bulli ja Honda teami.
Homset põhisõitu vist vaatan. |
|
Tagasi üles |
|
 |
FLT Auliige

Liitunud: 13 Jan 2005 Postitusi: 1548 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 3:33 pm Teema: |
|
|
Mingis saates õeldi, et Schummi tegelikult ei oska sõita võidu, ta võitis ainult tänu sellele, et talle anti kiire auto kätte... Ju see aasta näha on kas see ka tõele vastab, sest autod on ju suht võrdsed.
Lemmikut mul muidu ei ole... _________________ In the name of everything still holy to us |
|
Tagasi üles |
|
 |
MobY Laevastikuadmiral

Liitunud: 13 Juun 2005 Postitusi: 329
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 3:45 pm Teema: |
|
|
Shumil pidi olema see viga, et kui keegi taast mööda sõidab läheb ta närvi. Kuskilt kuulsin seda.
Homses stardis on Scumi esimene, Massa teine ja BUtton kolmas.
Räikkonen on hoopis viimane, mingi õnnetuse pärast.
http://www.formula1.com/race/result/751/24.html (info) |
|
Tagasi üles |
|
 |
shadowman Veteran

Liitunud: 11 Jan 2005 Postitusi: 645
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 6:34 pm Teema: |
|
|
Mina olen Vormel 1 vaadanud juba lapsest saadik... ähmaselt mäletan neid aegu, kus Mansell ja Senna olid tegijad. Pöialt olen pärast Häkkineni lõpetamist hoidnud Kimi Räikkonenile - kahju, et tal nii palju ebaõnne on.
Aga tegelikult tahtsin ma tänasest kvalifikatsioonist rääkida. Minu arvates on see kvalifikatsioonisüsteem ikka väga mõttetuks aetud. Kuigi see viimastel aastatel olnud ühe ringi süsteem pole mulle kunagi väga meeldinud (samas polnud see ka nii halb kui mõned muud katsetatud variandid), tundub selleaastane süsteem ikka tõsiselt läbimõtlematu.
Kui rezi¹ööritöö natuke parem oleks, oleksid esimesed 2x15 minutit kvalifikatsioonist üsna huvitavad vaadata. Millest ma aga aru ei saa, on see, et miks samamoodi ei jätkata - ei tehta veel 2x15 minutit... selllisel juhul oleks viimased 2 osa juba väga huvitavad ning esikohaheitlus jääks viimase 6 sõitja pidada. Praegusel juhul aga on need viimased 20 minutit üsna vaatemänguvaesed.
Täiesti arusaamatu on minu jaoks see, miks on vaja sellist mängu nende kütusekogustega. Või tähendab, ma saan aru, et selline süsteem, kus on kasulik kvalifikatsiooni viimase osa jooksul enne oma kiiret ringi võimalikult palju kütust kulutada, loodi sellepärast, et kõik autod kogu aeg rajal oleks ja ära hoida sellist passimist, mida vana 60 min kvalifikatsioonisüsteemi juures näha võis. Kurb reaalsus on aga see, et kuigi autod on kõik rajal, tehakse oma kiire ringi üritus ikkagi viimastel minutitel (kuna aina kergeneva auto pärast on see veel eriti vajalik) ning ülejäänud osa sellest viimasest 20st minutist on lihtsalt tuim ringide läbimine. Lubataks viimase 20 minuti ajal koos rehvivahetusega ka tankmine ja lõpetataks see võistluskütusekoguse nõue, siis (kuigi sel juhul ei oleks kogu aeg hulk autosid rajal) oleks palju tõenäolisem näha kiire ringi üritusi sõitjatelt rohkem kui üks (või äärmisel juhul kaks) kord ja mitte ainult viimasel minutil.
Selline on siis minu arvamus. Igatahes kvalifikatsioonisüsteem praegusel kujul ei ole kindlasti parim lahendus ja tundub, et need tähtsad tegelased, kes asja otsustamise taga on, ei tea ka ise, mida nad tahavad. (Kui mitmes kvalifikatsioonisüsteemi muutmine see juba viimase mõne aasta jooksul on?!)
MobY kirjutas: |
Shumil pidi olema see viga, et kui keegi taast mööda sõidab läheb ta närvi. Kuskilt kuulsin seda. |
Noorena oli Schumacheril tõepoolest selline kärsitu iseloom. Aga kuna ta on juba nii kaua Vormel 1- s sõitnud ja on niivõrd kogenud professionaal, siis seda tema kohta enam küll öelda ei saa, et ta närvidega midagi korrast ära oleks. Selle eest, kui pühendunult ja professionaalselt Schumacher vormelisõitu suhtub, tuleb talle au anda. Pigem on nii mõnelgi teisel sõitjal selline viga küljes, et kipuvad mõnikord rajal mõtlematult käituma (näit. Montoya ). Ja need ajad, kus Schumi peale (tihti enneaegselt) lõppenud sõitu väikesi poksimat¹e korraldada tahtis, tunduvad ka vist möödas olevat.
(Ei, ma ei ole Schumacheri fänn <- lihtsalt igaks juhuks mainin )
Hehee, huvitav teema Ulmefoorumis arutamiseks _________________ Take me out to the black
Tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me |
|
Tagasi üles |
|
 |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 6:46 pm Teema: |
|
|
Minul on hea meel, et MS kvalifikatsiooni võitis, see oli tal 65. ja nüüd on ta Ayrton Sennaga ühel pulgal.
Niisiis, ärge unustage vaatamast:
Pühapäeval, 12. märtsil kell 13:15 TV3's, Vormel-1 Bahreini GP
@Shadowman
Võib-olla et ongi natuke vale foorum, aga see siin ju Vaba Arutelu alafoorum. Pealegi on foorumis viimasel ajal kole vaikseks jäänud, nii et üks lisateema jutuajamiseks kulub kindlasti ära. _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TrekRanger The One

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 2135 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 7:18 pm Teema: |
|
|
Ka mina olin pikka aega suur F1 fänn ning üritasin etappe ikka iga kord vaadata, kuid ajapikku hakkas mu suhtumine sellesse muutuma. Kunagi oli seda tõepoolest põnev vaadata, sest konkurents oli tihe ja etappide lõpptulemust oli suhteliselt keeruline ette aimata, kuid kui Schumi ja Ferrari hakkasid täielikult domineerima, kadus ka minu huvi. Mainiks ära, et Schumi oli enne alati minu lemmik.
F1 on lihtsalt selline spordiala, kus võitja määrab ikkagi suures osas auto ning kuna tugevaid tiime on vähe, siis on ka konkurents võrdlemisi vilets ja igav. _________________ Administraator
"The Universe is so vast and we are so small, that the only thing we can ever truly control, is whether we are good or evil" |
|
Tagasi üles |
|
 |
MobY Laevastikuadmiral

Liitunud: 13 Juun 2005 Postitusi: 329
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 7:51 pm Teema: |
|
|
Nende uute reeglitega kaob ka vaatajatel huvi selle vastu kui need pideavalt muutuvad. Kunagi käis suur osa inimestest seda just avariide päradt vaatamas. |
|
Tagasi üles |
|
 |
becks7 Admiral

Liitunud: 22 Jan 2005 Postitusi: 271 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 9:53 pm Teema: |
|
|
Ise olen ikka Schumacheri poolt, kes siis veel.
Mika Häkkinen oli kunagi nalja number
ja seda traagilist senna surma mäletan ka ähmaselt
Neid on palju kellel Schumist kopp ees on, nad pole tõlised fännid  _________________ ...KeepB5AlivE...
"Only one human captain ever survived a battle with a minbari fleet... He is behind me, you are in front of me. If you value your lifes be somewhere else!" Delenn |
|
Tagasi üles |
|
 |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 9:56 pm Teema: |
|
|
TrekRanger kirjutas: |
Kunagi oli seda tõepoolest põnev vaadata, sest konkurents oli tihe ja etappide lõpptulemust oli suhteliselt keeruline ette aimata, kuid kui Schumi ja Ferrari hakkasid täielikult domineerima, kadus ka minu huvi. Mainiks ära, et Schumi oli enne alati minu lemmik.
|
Minul oli just vastupidi, mida paremini Schumil ja Ferraril läks, seda suuremaks läks ka minu huvi!  _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
shadowman Veteran

Liitunud: 11 Jan 2005 Postitusi: 645
|
Postitatud: Laup Märts 11, 2006 11:12 pm Teema: |
|
|
becks7 kirjutas: |
Mika Häkkinen oli kunagi nalja number
|
Selles suhtes vaidleks küll vastu. Häkkinen oli ikka üks viimase aja F1 parimaid sõitjaid ja väärib oma professionaalsuse tõttu igati kohta selliste suurte nimede nagu Senna, Prost või ka Schumacher hulgas. Naljanumbriks teda nimetada on ikka liig. Olgugi, et Häkkinenil oli tema eduaastatel parim auto käsutada, aga sama võib ka Schumi kohta öelda ja pealegi viimane on ka ise öelnud, et Häkkinen on tema läbi aegade ainus tõsiseltvõetav konkurent olnud. Ja sellega ei mõelnud Schumi kindlasti seda, et keegi teine mingil hetkel teda võita ei suudaks (sest neid, kellele tal alla vanduda on tulnud, on küll... kasvõi Hill või Villeneuve), vaid vihjas just Häkkinenis peituvale tõelisele piloodiandele.
Selline on siis minu kui sellise fänni vastus, kes ei saa mitte vaiki olla, kui Häkkineni kohta naljanumber öeldakse
Mis Ferrarisse puutub, siis kunagi fännasin ma neid üsna innukalt, siis kui veel Alesi ja Berger seal sõitsid. Pärast Schumacheri liitumist Punastega on nad mulle natuke vastu hakanud, eriti peale Scumacheri lõputuna näivat võitudeseeriat. Aga viimasel ajal on mu suhtumine Schumisse üsna palju paranema hakanud. (Siiski talle pöialt hoidma ma lähiajal vist ei hakka. Ehk ainult sel juhul, kui jõuaks kätte selline olukord, kus ainult Schumi võib Alonso teist tiitlivõitu takistada). _________________ Take me out to the black
Tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me |
|
Tagasi üles |
|
 |
Enterprise one of a kind

Liitunud: 26 Nov 2004 Postitusi: 3240 Asukoht: Terra Firma
|
Postitatud: Püh Märts 12, 2006 3:21 pm Teema: |
|
|
Bahreini GP
Nuh, mis ma oskan öelda, täiesti rahule muidugi ei jäänud, sest Schumi ei võitnud ja Massal läks ka kehvasti. Massa pole endiselt vanadest harjumustest lahti saanud ja rabistab liigselt, vähemalt alguses ta kattis Schumi heaks teisi. Vähemalt Fisichella ei saa punkte, nii et Ferrari ja Renault'i vahe on kõigest 2 punkti.
Alonso mulle kunagi isegi meeldis, aga enam mitte, on nagu ülbeks läinud või nii. Kimi on hea sõitja, aga istub vales autos, raske mõista, miks ta siiani pole mujale läinud, sest tahtjaid kindlasti on. Kuulujutu järgi siirduvat ta järgmisel aastal Ferrarisse, aga siis tekib küsimus, et mis Schumist saab, sest millegipärast ma ei usu, et Kimi sugust sõitjat Number Kaheks pandaks ja et ta ka ise sellega nõus oleks. _________________ Administraator
It changed the future, and it changed us. It taught us that we had to create the future, or others will do it for us. It showed us that we have to care for each other, because if we don't, who will? And that strength sometimes comes from the most unlikely of places. Mostly, though, I think it gave us hope that there can always be new beginnings, even for people like us. |
|
Tagasi üles |
|
 |
MobY Laevastikuadmiral

Liitunud: 13 Juun 2005 Postitusi: 329
|
Postitatud: Püh Märts 12, 2006 4:48 pm Teema: |
|
|
Vähemasti oli Bahreinis palju mööda sõite. Tavalselt on sõitjad oma kohale juured alla kasvatanud. Täna oli savi, kes võitis, alles algus. Kuigi Alonso poolt olin rohkem. Teeb punanahkade impeeriumi taguotsa tuliseks.
Williamsi piloot Niko tundub väga hea sõitja olevat. Sõiduriist on ka tal hea.
Suht harjumatu oli täna näha sõtjaid võõrastes teamides. Eriti veel sauber näeb välja nagu Williams BMW eelmisel aastal. |
|
Tagasi üles |
|
 |
becks7 Admiral

Liitunud: 22 Jan 2005 Postitusi: 271 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Püh Märts 12, 2006 9:23 pm Teema: |
|
|
Mika Häkkinen :
ta inglise keel oli lahe ,
temaga alati juhtus midagi.
Mingi sõit oli kus ta oli liider ning katkestas lõpu poole ja terve maailma nägi kuidas vend läks põõsasesse üksi ja hakkas nutma
Mika oli hea sõitaja aga ikkagi minu jaoks suht koomiline inimene.
e* _________________ ...KeepB5AlivE...
"Only one human captain ever survived a battle with a minbari fleet... He is behind me, you are in front of me. If you value your lifes be somewhere else!" Delenn
Viimati muutis seda becks7 (Esm Märts 13, 2006 7:53 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
tint Veteran

Liitunud: 26 Veeb 2005 Postitusi: 583 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh Märts 12, 2006 10:35 pm Teema: |
|
|
Mina ei leia selles vormelis enam midagi. Kui ma väiksem olin, siis tundusid need hääled natuke lahedad ja autod ise ka, kuid sõitu oli alati igav vaadata. Mida sellest vaadata? Keegi Kingameister läheb liidriks ja on seal terve sõidu...
Muidu ma nägin kuskil video kus mootoratta võidusõidul (oli vist?) pani tüüp sõidu ajal ratta raja äärde seisma ja läks seina äärde keha kergendama... |
|
Tagasi üles |
|
 |
shadowman Veteran

Liitunud: 11 Jan 2005 Postitusi: 645
|
Postitatud: Püh Märts 12, 2006 11:01 pm Teema: |
|
|
Tänase sõiduga võib üldjoontes rahule jääda. Põnevust jagus piisavalt ja hooaeg tõotab tulla üsna huvitav. Positiivne on see, et kuigi Alonso seekord võitis, ei olnud sellist ühe sõitja domineerivat ülemvõimu (ei Alonso ega Schumacheri poolt). Kolm peamist tiitlipretendenti tegid suhteliselt võrdse sõidu (kuigi arvesades stardipositsiooni oli Kimi kolmas koht vast kõige muljetavaldavam).
Ferrari on, nagu näha, madalseisust üle saanud ja liigub taas väga kiiresti. Hea on aga see, et (vähemalt praegu veel) suudavad vähemalt kaks tiimi Schumacherile üsna tugevat konkurentsi pakkuda.
McLaren tundub samuti oma eelmise aasta tasemel olevat, suudetaks vaid neid tehnilisi viperusi edaspidi vältida. Hea, et Räikkonen suutis ka seekord sellist sõitu näidata, millist temalt eelmisel aastal näha võis. Mul olid enne tänast sõitu päris kõvad kahtlused tema uue auto konkurentsivõime suhtes (arvestades igasugu teravaid kommentaare uue McLareni aadressil asjaosaliste, sh Kimi enda suust).
Renault ja Alonso tunduvad ka eelmise aastaga võrreldes sama heas hoos olema. Õnneks ei võitnud Alonso seekord pika puuga ja tegelikult oli see paras loterii, kes (kas Alonso või Schumi) selle võidu võtab, sõltus ju kõik põhimõtteliselt ainult teisest poksipeatusest ja mõnest sajandiksekundist. Aga Alonso suutis taaskord näidata seda, miks ta mulle ei meeldi - küll kukkus alles käega vehkima, kui tal natuke kiire oli ja mahajääjad ette hakkasid jääma. "Kaduge eest, meister tuleb!" Ometi võtsid kõik tema ees aupaklikult kõrvale ja mingit erilist ajakaotust sealt ei tulnud.
Loodetavasti jätkub selline tihe rebimine Alonso, Schumacheri ja Räikkoneni vahel kogu hooaja jooksul ja keegi neist mingit suuremat ülemvõimu teiste üle ei saavuta. _________________ Take me out to the black
Tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me |
|
Tagasi üles |
|
 |
MobY Laevastikuadmiral

Liitunud: 13 Juun 2005 Postitusi: 329
|
Postitatud: Püh Märts 12, 2006 11:20 pm Teema: |
|
|
becks7 kirjutas: |
Mika Häkkinen :
ta inglise keel oli lahe ,
temaga alati juhtus midagi.
Mingi sõit oli kus ta oli liider ning katkestas lõpu poole ja terve maailma nägi kuidas vend läks põõsasesse üksi ja hakkas nutma
Mika oli hea sõitaja aga ikkagi minu jaoks suht koomline inimene. |
Üks õnnetus mulle meenub. Häkinen pani shumist mööda. Pani taast pika puuga eest ära. Viimasel ringil aga sai bensiin otsa (väidetavalt) paar kurvi enne lõppu. Eriti valus oli see talle.
McLaren is on hea sõiduriist. Selle ainukeseks nõrkuseks on ainult "mootor". Kui eelmist hooaega meenutada, siis päris tihti ütles seal kellegi mootor ülesse. Seda oli ka näha tänsel etapil. Miks oli Kimi stardireas viimane? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Luury Veteran

Liitunud: 3 Dets 2004 Postitusi: 825 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm Märts 13, 2006 8:14 am Teema: |
|
|
shadowman kirjutas: |
(kuigi arvesades stardipositsiooni oli Kimi kolmas koht vast kõige muljetavaldavam). |
Sõidu ajal ütles üks kommentaatoritest:"Tundub, et nad pole piisavalt hästi reegleid lugenud, sest tuleb u maailmameistriks see, kes hooaja jooksul kõige rohkem punkte kogub, mitte see, kes kõige kiiremini sõidab."
Kuigi nad ütlesid seda sellise tooniga, et mitte naerma hakata oli pea võimatu.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
rincewind Veteran

Liitunud: 12 Sept 2005 Postitusi: 559 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Esm Märts 13, 2006 6:16 pm Teema: |
|
|
Häkkinen on mu ammune lemmik. Ta hakkas mulle meeldima juba oma esimesest sõidust alates. Oli näha , et poiss on kiire , kuigi Lotus oli kehvake. See, et ta põõsas nuttis on ainult inimlik , näitab , et ta oli kogu hingega asja juures. Ja ma olen üksikutel hetkedel ka näiteks Senna silmis pisarid näinud.
Kuna Häkkinen ja Mansell enam ei sõida , siis olen Räikkoneni poolt. Töökindlama auto puhul poleks teistel shansse. Schumi poolt pole ma samal põhjusel nagu omal ajal Senna ja ja Prosti pooltgi - puudub pinge kaasaelada ilmselgetele favoriitidele.
Uuel kvalifikatsioonisüsteemil on üks pluss. Kui mõnel tugevamal vennal esimene 15 minutit aia taha läheb, satub ta autsaiderite sekka, selle võrra rohkem näeb GP ajal möödasõite, s.t. efekt on sama nagu varem oli näiteks vihmase ilmaga peetud kvalifikatsiooni korral. Ilmekas näide oli Räikkoneni esinemine Bahreinis.
Sõit oli huvitavam kui möödunud hooajal keskmiselt. Kuigi ühe sõidu põhjal on ennatlik järeldusi teha, paistab tulevat eelmisest huvitavam aasta.
Ja loodan , et Rosberg jätkab sama hästi. _________________ Pettumus on lootuse nukker lapsuke.-S.Vititski- |
|
Tagasi üles |
|
 |
vicebarbar Veteran

Liitunud: 28 Veeb 2005 Postitusi: 678 Asukoht: Nõmme, Tallinn
|
Postitatud: Reede Märts 17, 2006 6:52 pm Teema: |
|
|
schumile hoian ikka pöialt...
siiski... regulaarselt ei vaata _________________ Trust me, Im a Jedi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Sa ei saa vastata siinsetele teemadele Sa ei saa muuta oma postitusi Sa ei saa kustutada oma postitusi Sa ei saa hääletada küsitlustes
|
|